2024-06-28 • Views: 15
Showrooming i Webrooming – co to takiego?
Współczesny konsument ma do dyspozycji szereg narzędzi i technologii, które pozwalają mu na bardziej świadome i przemyślane zakupy....
2024-06-27 • Views: 10
Pop-up store – co to jest? Definicja, zalety i zastosowanie
Pojęcie “tymczasowości” zdaje się znajdować zastosowanie w coraz to nowszych obszarach naszego życia – nie wyłączając...
2024-06-26 • Views: 19
Co to jest Phygital i jak jest wykorzystywany w sprzedaży?
Rynek coraz bardziej się zmienia i co chwilę słyszymy o nowych trendach. Jednym z nich jest właśnie phygital. Na czym dokładnie...
Nasza misja polega na dostarczaniu najnowszych informacji, analiz i wskazówek związanych z tym dynamicznym obszarem działań marketingowych. Zbieramy i prezentujemy najważniejsze trendy, strategie i narzędzia, które pomagają firmom osiągać sukces w obszarze retail media.